SLA Sentinel

ViaTour

Axmann geoinformation

LightPort



Rugalmas

Megbízható

Jó ár-érték arány

LightPort portál

LightPort CRM

A LightPort CRM rendszer segítségével lehetőség nyílik az ügyfelekkel történő minőségi kapcsolattartásra. 

A CRM rendszer alapterületei: 

  • Help desk 
  • Partner adatbázis
  • Kommunikáció eseményeinek rögzítése 
  • Feladatkezelés, munkalapkezelés
  • Kiszolgálási riportok

A LP-CRM rendszerből minden, a rendszerben keletkezett vagy oda betöltött és ott tárolt adat kinyerhető, akár eseti, akár rendszeres, automatikus úton.

A CRM rendszer segítéségével partnereink a hagyományos ügyfélkapcsolat rendszerek szolgáltatásait kapják tetszőleges helyről elérhető webes felületeken keresztül, megbízható szerver oldali rendszerekre alapozva.

Rendszer modulok
  • Események rögzítése
A CRM rendszerben a partnerekkel kapcsolatos valamennyi esemény rögzítésre kerül. Eseménynek tekintjük a kommunikáció széles skáláját (pl.: levelezés, elektronikus levelezés, telefonálás, személyes egyeztetés), valamint a partnerrel kapcsolatos egyéb tevékenységeket, automatikus eseményeket.
  • Feladatkezelés, munkalapok
A rendszer feladatkezelő modulja segítségével 2 szintű feladatkezelést valósítunk meg. A feladatokhoz felelőst és ügyintézőket rendelhetünk. A feladatok elvégzéséről a rendszer automatikusan munkalapokat készít.
  • Help desk
A help desk szolgáltatás keretében az ügyfelek online felületeken, vagy a telefonos ügyfélszolgálat segítésével jelenthetik be felmerült problémáikat, ezek kezelésével kapcsolatos teendőket és azok állapotát online felületen követhetik nyomon.
  • Vezetői Információs Rendszer
A vezetők számára a rendszerben tárolt adatokból személyre szabott riportokat készítünk. A riportok segítségével lehetőség nyílik a munkatársak tevékenységének viszgálatára, valamint a partnerekkel kapcsolatos szolgáltatási minőség folyamatos nyomon követésére.
 
A rendszerben megvalósuló alapfunkciók: